domingo, diciembre 09, 2007

08/12/2007 - Pas de la Mala Dona

Salgo con Santi y Zombi y una vez almorzados pasamos a buscar a Ozzy y nos vamos para el Garraf.

Tras una corta visita a los alrededores del Hospital de Bellvitge conseguimos dar con el camino correcto y algo más tarde llegamos al Pas de la Mala Dona.

Mis recuerdos de la zona son muy vagos, tal vez la última visita fué hace algo más de seis años, pero no me suena que fuesen muy buenos. A los pocos minutos de llegar puedo constatar que no recuerdo tan mal. El sitio es guapísimo y muy cómodo para echarse una siesta al solecillo pero las paredes…sudan, parecen de plástico y sobretodo los pies no hay donde ponerlos sin que resbalen.

Zombi y Santi hacen cordada y los dejamos delante del L1 de Pico Pato 6c…un bloque de 5 pasos duros. Yo me voy con Ozzy a buscar algo más fácil y nos metemos en Los chicos no lloran 6b. Lo intento a vista pero fallo intentando descubrir un paso. La acabo de montar y me bajo infladísimo. Le mete Ozzy en Tope Rope, llega a la R. y me canta los pasos. Descanso un momento y consigo encadenar al segundo pegue.

Desmontamos y nos vamos a buscar a los otros. Santi a conseguido encadenar y a Zombi se le atraviesa la salida. Un rato más de descanso y le doy un pegue. Resuelvo el paso de abajo metiendo un talón y caigo al ir a buscar un canto buenísimo para chapar la R. Repito la vía dos veces más pero siempre me quedo sin fuelle en el último paso, al ir a buscar un bidedo pequeño para rebotar en el canto salvador. Zombi le mete utilizando el talón y consigue encadenarla sin ningún problema.

Dejamos la vía montada y nos vamos bajo Neska polita 7a. Zombi, aunque parezca mentira, no está nada motivado y no se plantea ni probarla. Santi si le tiene más ganas y casi se la saca a vista fallando al ir a buscar la reunión. Se estudia los pasos, baja y la desmonta.

Volvemos a Pico Pato pero después de intentarlo tres veces más y fallar siempre en el mismo paso me doy por vencido y Zombi la vuelve a encadenar para desmontarla.

Santi se anima y vuelve a Neska polita pero al salir del desplome le falla un pie y cae. Ya sin fuerzas desmonta la vía y sobran los comentarios…recogemos y nos vamos al bar…a por las cervezas.

Foto: Pas de la Mala Dona.

11 comentarios:

Jortx dijo...

Garraferus!!

I jo allà Moretona esperant-vos al pàrquing glaçat...

:P:P:P:P

Ja vaig llegir que no veníeu, però vaig passar-hi un matí de ressaca amb el Jan i va sortir la Sinequano, que encara no l'havia provat.

Suposo que ja no fitxarem fins pel 2008... a no ser que vingueu dissabte que vé a compe a Can Romu o diumenge al Balcó de Mar...

Salut company!

tinkpor dijo...

Jortx, es el càstig per deixar-te penjat...jo volia probar la Sinequano però quan s'enterin de que l'encadeno, la decotaràn.

Jo el cap de setmana que ve tinc sopars de compromis i no podré...potser si que repetirem al 2008.

Fins ara

Gatsaule dijo...

Llàstima que la roca estigui tan sobada, perquè el racó és especial.

tinkpor dijo...

Gatsaule el lloc, per mi, es molt guapo...poder escalar al cantó del mar sentint les onades picant abaix...

Per cert, espero que et vagis recuperant de lo de la cama.

Fins ara

zombi dijo...

i pensar ke podiem a ve anat a la Moratona!!!!es ke me pongo enfermo!!!!!
salut i roka!!!!

tinkpor dijo...

Zombi, la elecció va ser vostra...de totes formes la visita s'havia de fer.

Ara ja coneixes l'escola i pots opinar.

Aleix dijo...

molt bona la neska. un 7a de referència ;)

la pico pato és un bloc curt però tècnic

us va faltar probar la Simply Extrem. Una via de resis sobre placa tecnica i desplomada amb pocs peus. carbura 7b+, però dur de pelar, i amb una mica d´alegria de seguros. està pendent :)

una bona també és a la dreta de neska. un altre bloc de 7a+ força fàcil. ja el probareu... val la pena (un lance curt i R)

;)

Aleix dijo...

molt bona la neska. un 7a de referència ;)

la pico pato és un bloc curt però tècnic

us va faltar probar la Simply Extrem. Una via de resis sobre placa tecnica i desplomada amb pocs peus. carbura 7b+, però dur de pelar, i amb una mica d´alegria de seguros. està pendent :)

una bona també és a la dreta de neska. un altre bloc de 7a+ força fàcil. ja el probareu... val la pena (un lance curt i R)

;)

tinkpor dijo...

Senyor Aleix, vam veure que sorties a correr mentre esmorçavem al Sant Roc però no va donar temps d'avisar-te.

Jo espero tornar però vaig trobar que la escalada era una mica agònica.

Ens veiem al Plafó.

Anónimo dijo...

Aleix i la resta de Piris: aquestes graduacions que parleu són les del principi, quan va començar aquesta escola.
Actualment i degut a l'estat de la roca, es fa servir la graduació del Dry Tooling, es a dir M4, M5, M6, etc..
La proxima anem amb els piolets i els crampons amb "espuela".

Ciao!!!

PGB dijo...

Bashuuura, odio el calcari sobat!!! :(

No hi penso anar mai :P