domingo, junio 15, 2008

15/06/2008 - Cèllecs

Aunque siguen los fines de semana con mal tiempo, al menos hoy no llueve y puedo escaparme un ratito.

Me pasa a buscar Zombi, nos subimos hasta el parking de Cèllecs, donde ya nos está esperando Marc i desde allí, Zombi nos guía hasta el nuevo Sector Bronx.

En pocos minutos Marc se mete en Quis custodiet ipso custodes? 6b+ y la encadena sin problemas. Al bajar se monta el chiringuito para hacer unas buenas fotos desde una posición casi privilegiada. Es mi turno y pruebo la vía pero tengo el día tonto y no me atrevo ni a chapar la cinta del techo, ni a superarlo después de colgarme para descansar y mirar el paso. Las fotos han quedado muy guapas pero sin encadene no hay fotos y me tendré que esperar a la próxima visita.

Zombi no pierde el tiempo y monta Action Mohawk 7a. Parece que ya tiene todos los pasos y el próximo pegue puede ser el de encadene. Marc la encadena sin excesivos problemas. Es mi turno de nuevo y mientras caen cuatro gotas me pongo a probar la vía. Primera cinta y me cuelgo. Me lo miro, me lo estudio, aprieto el culo y chapo la segunda para volverme a colgar. Descanso y otra vez la misma rutina hasta la tercera chapa. A partir de esta ya no se si es el coco, la fuerza, el día tonto y húmedo o todo junto pero rindo y me bajo. La vía es muy, muy guapa y tendré que volver a probarla.

Zombi se mete y cuando ya la dábamos por encadenada se lía con los pies cuando va a la reunión y un resbalón le deja sin encadene.

Parece que quiera llover y decidimos adelantarnos al ataque y nos bajamos hasta Òrrius a buscar unas cervecitas.

Foto: MArc en los primeros pasos de Action Mohawk.

11 comentarios:

Mohawk dijo...

Celebro que us hagi convençut el sector! Encara us queden dos bones vies per provar... :P

A tibar-li!!

Mohawk dijo...

Ah! Per cert, que tal el grau?, correcte?, que opina el Marc?

Merci!

salva dijo...

El sector està be i les vies semblen molt guapes...haurem de fer més visites per probar-les totes.

Crec que el Marc va comentar que Action Mohawk (Felicitats per la linea) era un 7a suau.

Jo no tinc opinió...de moment no he tret res.

Fins ara

Mohawk dijo...

Jo també estic d'acord amb el Marc que per ser Cèllecs, és un 7a suau... però sempre queda millor que posar 6c+, ja, ja, ja...

A tibar-li fiera!!

zombi dijo...

La ACTION MOHAWK,es un viote!!!!!!!!!!
Salva aket finde Montserrat powerrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!111

Mingo dijo...

Aquest sector i el del Ris no els coneixia. Ens veiem fieres

Anónimo dijo...

Heiii nen , dile al zombi que me pase el mogra que voy falto....Kin monazoooooooooooooo!!!.

A lo que anavem, EL BRONX, sector petit, però "gourmet" ,les dos vies que vaig catar, de categoria.
La Action Mohawk serà, ben segur, una via de referència obligatòria quan parlis de cèllecs, per la seva bellesa i varietat de pasos, una mica allunyada de les vies més a bloc típiques de la zona.Com diu en Zombi un "Fiote". Respecte a la dificultat a mi em va semblar 7a suau, però és una opinió personal.

Agraïments :
Els Aventurers,Restauradors,Desbroçadors, Obrecamins,Fitadors,Equipadors....etc (Tota la tasca de buscar, recuperar i equipar un sector que havia caigut en l´oblit, fa molt que conec cèllecs i mai no havia sentit parlar d´aquest sector.) Per tota la tasca feta, Chapeau!!!
Al Zombi i al Salva, sempre és un plaer escalar amb vosaltres.Gràcies per el Flasheo.

Tiveu , Tiveu que el món s´acava!!
Marc.

salva dijo...

Sr. Anonim, aquest dissabte tornem al Supositori a seguir probant vies tril·leres

Que no s'acabi el món!!!! VAMOS A MORIR TODOS!!!!! i a mi encara em falten moltes vies per encadenar!!!!

Fins ara

zombi dijo...

esto es un infierno...y mis amigos me llaman SATAN alias zombielperverso!!!!!!!!!!!jajajaja
vais a morir todos!!!!!!!!!

Jortx dijo...

Ei Salva, aquest dissabte m'apunto al Supositori si m'hi vols.

Ara bé, no proveu de posar-me'n cap perquè llavors si que serà el fin del mundo :P

Mantingues-me informat!

salva dijo...

Jortx!!!!!! mestre, et vull veure aquest dissabte montan-me vies!!

Ja saps...el Zombi i jo fem horari de tapiero i cap a les 9 ja estarem al Xico fent bocata. Els demès segur que arriben cap a les 10 i una estoneta desprès pujarem cap allà.

Divendres et faig una trucada.

Sobre lo de possar supositoris...ja en parlem...al principi fan mal però desprès van molt be, tontorrón.

Fins ara