domingo, febrero 11, 2007

11/02/2007 - Montbrú

Quedo con Zombi en casa y pasamos a recoger a Quim y Vane. Nos acercamos hasta casa de Gordo y nos vamos para Montbrú.

Gordo encadena Viu l’estiu V y yo me meto en 6a si fa no fa 6a, pero hace demasiado frío y las manos pierden tacto cada paso, me acabo colgando, la monto y me bajo. Zombi tiene el mismo problema y también tiene que colgarse. Quim y Vane encadenan Viu l’estiu. Llega Cisco y encadena 6a si fa no fa, Gordo la saca a vista y Zombi y yo al segundo pegue.

Mientras Quim y Vane la prueban, Zombi y Cisco se van a probar Enfila’t al totxo 6c+ y Gordo y yo Angie 6a+. Esta vía solo tiene dos seguros, es un diedro con un paso rarísimo y ni Gordo, ni yo ni más tarde Cisco nos atrevemos a hacer el último paso, Al final Gordo ha montado un rapel desde un arbol y la vía no tiene ni reunión.

Cisco ha montado Enfila’t al totxo y la está probando Zombi. Gordo y yo nos vamos hacia la derecha y si no nos hemos equivocado con las vías, Gordo a montado Preses líquides, yo la encadeno. Gordo monta Felipe 6a+ y yo también me acabo colgando para montarla.

Algo desmotivados volvemos bajo Enfila’t al totxo, que siguen probando, y Quim y Vane se van para la derecha.

Gordo y yo intentamos un par de veces levantar los pies del suelo en Enfila’t al totxo pero por ahora parece inhumano y dejamos que ellos sigan probando. Gordo prueba Adrià free poll 6ª y yo la encadeno.

Zombi se acaba de fundir en Enfila’t al totxo, Cisco encadena Carpa diga’m 6a, pasamos a recoger a Quim y Vane y nos vamos para Moià a por unas birrillas.
Foto: Cisco en Enfila't al totxo.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola fiera! si que has anat ràpid! es nota que tens ganes d'anar a dormir...

Ets el millor!

Pietro dijo...

Hola, veig que veu fer més o menys les mateixes vies que nosaltres fa dues setmanes (http://groinket.blogspot.com/2007/01/montbr-moi.html). Per si us serveix de consol, vaig estar amb dos colegues que habitualment encadenen 7a sense masses problemes i un tampoc podia aixecar els peus de terra a Enfila't al Totxo i a l'altre li va costar un parell de pegues.
A mi el grau d'aquesta escola em sembla de lo més dur que he vist mai!

tinkpor dijo...

Hola pietro, ja vaig llegir el post.

Nosaltres voliem probar la Grapes i birres però lo de la primera xapa ens va fer desistir, massa por. Soposo que la primera xapa es deu poder montar desde Viu l'estiu.

Soposo que ens haurem de possar mes forts perque realment el grau apreta.
Per mi, Montbrú es una escola molt guapa, una mena de bloc amb corda, el problema es que les primeres xapes estàn a...no estàn.

Anónimo dijo...

... lo del grau és relatiu. I més en escoles on les vies són curtes i passa a intervenir el grau de bloc mesclat amb el de via.

Per si us serveix de consol les vies de Sant Benet són força més dures que les de Montbrú. Un bon exercici d´humiltat és parar per allí algun dia i alucinar amb les referències previes de graus i tal de les altres escoles...

El grau és una orientació. Hi ha zones on s´ens dona millor i altres no tant. I els escaladors locals moltes vegades apreten el grau sense adonar-se´n degut al seu habit en determinada roca.

Salut companys ;)

manaslu