domingo, diciembre 17, 2006

16/12/2006

Nueva visita a Montbrú. Subo con los niños y con Quim y Zombi de ayudantes canguros.

Para empezar nos metemos en Adrià free poll 6a. Vía con algo de desplome que ya dejamos pendiente el último día que estuvimos por aquí.

Encadenamos los tres y envalentonados nos vamos a probar Heura 6b. Le doy un pegue y al ladito de la cuarta chapa...ooooh, algo falla y en décimas de segundo he bajado 4 metros. Ya se que no es ninguna maravilla pero creo que es el primer saque de mi vida, me da demasiado miedo caer. La prueba Zombi, chapa la cuarta y se queda bloqueado, descansa y la acaba montando. Me planteo repetirla de segundo pero no quisiera arrepentirme. Voy de primero y sale sin ningún problema. Después le mete Zombi y también la encadena.

Nos vamos un poco a la izquierda y Quim encadena Como nata al Chocolate 6a a la izquierda de El curcó de roca. Los tres encadenamos El curcó de roca 6a+ y después yo hago Como nata al chocolate.
Vuelvo a engañar a Zombi para no meternos en Enfila't al totxo y nos vamos un poco a la derecha. Intento No pacharán 6b pero me es imposible. Zombi la prueba y la acaba montando con algún descanso. Esta si la repito de segundo y me acabo colgando para acabarla. Zombi la encadena in extremis.







Foto1: Salva en Heura.
Foto2: Zombi en Heura.

6 comentarios:

jclaramunt dijo...

Fa bona pinta Montbrú...està a Moià oi? Que tal les vies?

tinkpor dijo...

Bones!!

A mi Montbrú m'agrada però...sempre hi ha un però.

Per una gran majoría:
- Les vies son curtes.
- Hi han moltes bastant pulidetes.
- Els primers seguros estan lluny.
- Potser no son vies massa maques.

Per mi:
- Es una zona sense aproximació, potser 3 minuts i aixó carregant amb dos nens.
- Hi han vies molt xules
- El lloc es tranquil
- Hi han moltes, moltes vies de 6è grau.
- Les vies son curtes (pots fer un bon grapat en un matí)
- Tinc una hora desde casa.

Realment, no se de molta gent que li agradi però ja va be, aquest dissabte nomès vam veure una altre cordada que passava buscant una via.

jclaramunt dijo...

Sempre m'ha atret la zona de Moià. Jo sóc de Sabadell, o sigui que em queda una mica aprop. Si a més hi ha poca gent s'haurà de fer una visita!

jclaramunt dijo...

Moltes gràcies per la informació!

tinkpor dijo...

De res.

Per la zona de Moià tens bastants sectors.
- Montbrú.
- La Moratona: no he estat, crec que es per l'estil però més dur.
Calders: Molt dur. Un V, uns tres o quatre 6a's, Un parell de 6b's i el demès ja es per homes.
El Cargolaire: Crec que es un sector relativament nou, vaig anar una vegada i bueno, pica una mica però algo es pot fer.
Collsuspina: Bastant duret i jo diria que perfecte per una tarda d'estiu.

Venint de Sabadell, al primer bar que et trobes de Calders, hem van comentar que no trigarien en treure una guia de la zona.

jclaramunt dijo...

M'ho apunto a l'agenda, hehehe!!!
Moltes gràcies una altra vegada!