domingo, marzo 18, 2007

18/03/2007 - Cargolaire

La idea era ir a Montgrony pero en el último momento nos hemos decidido por el Cargolaire donde hacia ya tiempo que queríamos volver.

Gracias a jortx, gràcies!!, ya conocemos las vías de este sector y no iremos a ciegas. Salgo con Zombi y llegamos pronto. Café en el bar esperando que el sol caliente un poco y a por las vías.

Con la excusa de calentar encadeno Tarda de Sant Joan 5b, que me sale bastante mejor que la primera vez que la hice. Zombi entra directo a por La Panxeta 6b+ pero no ve el paso y se acaba colgando. Me meto yo y después de buscar un poco encuentro una manera y la monto hasta arriba. La repito en Tope Rope ya sin problemas, la encadena Zombi y después yo.

Siguiente vía, El Vanguardista 6b. Zombi la monta pero el paso, el último paso le queda algo largo. Pruebo yo y la encadeno y después Zombi con un bloqueo brutal tambien la la acaba encadenando.

Otra vía, la cosa va bien, hace solecito y se está de coña. Brams 6b, otra vía pendiente que encadenamos los dos, como cambia saber los pasos!!.

Muy animados nos vamos para la izquierda y plantamos los trastos delante de Mercaderia Perillosa 6c. Zombi pone la primera chapa y yo consigo poner la segunda pero de allí ya no pasamos. La vía nos ha gustado mucho pero ni vemos como hacer los pasos ni tenemos cojones de tirar hasta la siguiente chapa, resultado…montamos un circo para sacar las cintas y a por la cervecita.
Foto: Las vias más duras del Cargolaire.

10 comentarios:

Mohawk dijo...

Ja,ja,ja.... Mercaderia Perillosa solo tiene un secreto.... arrastrarse!!!

Tienes la secuencia de pasos en mi blog... je,je,je!

Guapo el final del Vanguardista, eh!

Venga, nos vemos!!

Anónimo dijo...

Hola crack!
Heu fet bé de visitar ara aquesta zona, perquè em sembla a mi que aviat serà una rostidora.

Felicitats pels encadenes!

Salut!

tinkpor dijo...

Mohawk, es que ni arrastrandose, que dura que es la via. El final de La Vanguardista bloqueo brutal en el último paso pero es una vía muy guapa. a mi personalmente me gustó mucho la Panxeta, de ponerse muy bien y moverse muy poquito a poquito.

Ozzy, quan vem arribar estàbem a 4º i poc desprès va començar a escalfar el sol encara que a la sombra encara feia fresqueta. Suposo que com dius, d'aquí poc serà un forn...potser per la tarda s'està be.

Jortx dijo...

Veig que us va anar de conya i no us vau perdre ni res. Felicitats pels encadenaments.

El pròxim cop coincidim fijo!

tinkpor dijo...

Hola jortx, gràcies per les ressenyes.

Casi segur que en un parell de setmanetes repetim, a veure si ens trobem i ens montes alguna vieta.

Per cert...el Castell es el sector que ve a continuació anant cap a l'esquerra?

Fins ara

Jortx dijo...

Tot és Cargolaire, el que va fer els llistats (pude treu el cap) va anomenar-ho aixi. Quan acabes el 1r full continua a baix de tot de l'altre...

A veure si publiquen els croquis aviat, aixi serem més feliços tots!

Pekas dijo...

Molt bé...molt bé... aquest estiu estareu tots ben forts i aixi li podreu possar les cintes al "awuelo" Pekas a les vies...
:-)))))))))))

I como molan esos "circos"per treure les cintes... a vegades et trinxes més que intentant la vía... :-))))))))

Salut i roques a tutiplén...!!!!

tinkpor dijo...

jortx, gràcies de nou per l'aclaració.

pekas, sort que no hi havia ningú mirant, lo que es pot arribar a fer per recuperar material!!.

Guillem dijo...

Molt bones Tinkpor!
Jo també n'en tinc bastanta... jejeej
no hi he estat mai en aquest sector, pero espero poder anar a tibarli aviat...!
un saludu, et seguire llegint

Anónimo dijo...

Teniu ressenyes del sector cargolaire de calders? ia fa temps que en busco xk de moment nomes n'he trobat de la zona de la bauma, que son les que surten al vertex