domingo, marzo 14, 2010

14/03/2010 - Els Bolets

Salva en Crits or die.

Zombi en Lavativa express.

Me levanto con una mezcla de resacasueño, paso a buscar a Zombi y nos subimos hasta el “Azúcar o Sacarina” para almorzar un poco. Acabados los cafés volvemos al coche y algo más tarde llegamos a Els Bolets, el nuevo sector del Vallés donde ya estuvimos trabajando la pasada semana.

Si no fuera por la nevada del pasado lunes, diría que por el bosque había estado de juerga un mamut loco por que la cantidad de ramas y árboles que hemos ido encontrado por el suelo era bastante importante.

Tras un corto paseo desde el coche, llegamos a los bloques y en pocos minutos empezamos a trabajar. Ver una posible línea, limpiarla, probarla y volverla a probar hasta que las yemas de los dedos te avisan de que mejor pares un poco.

Creo que hemos conseguido sacar algunas buenas líneas. Todavía nos queda bastante trabajo de limpieza y se pueden crear varias líneas más pero ya tenemos unos 14 bloques, casi todos, demasiado duros para mí.

Seguiremos trabajando.

5 comentarios:

Aleix dijo...

Bona feina companys!!!!

A veure si m'ho enssenyeu un dia d'aquests ;) I no patiu que no hem dedicaré a obrir els vostres projectes... em tira massa el vol sense motor :)

Salut i roca!

zombi dijo...

bones lineas!!!bona companya!!!esperem ke agradin a ki les tasti!!!!!ke bona es la crit or die....apa fin el proxim dia!!!!!!
salut i roka!!!!!!!!Aleix al contrari,seria un honor ke obrisis alguna linea,cuantes mes millor!!!!!!!!!!!apa.....
salut i roka!!!!!!!!

salva dijo...

Aleix, ja estàs trigant per venir a probar i fer alguna linia nova. Encara hi ha bastanta feina per fer.

Zombi, aquest diumenge seguirem currant...quines ganes d'anar cap allà!!!!

Fins ara

jclaramunt dijo...

Esteu fent molta feina Al bOLET! Ja vidrem a catar-ho, que això ens queda més o menys aprop!

Salut

salva dijo...

Josep, bona tarda.

A veure si es veritat i os animeu a passar per aquí... a part, anar amb nens es comodissim, tant el cami com el troç de bosc a on estàn els blocs.

Possiblement tornarem el proper diumenge...si vols, ja saps.

Fins ara