domingo, noviembre 18, 2007

18/11/2007 - Placa Sibarit

Quedo con Zombi y paramos a almorzar en la BP donde se nos une Ozzy que nos va a hacer de guía en nuestra primera visita a la Placa Sibarit.

Llegamos al parking y nos ponemos en marcha. Una incomoda brisa acrecienta una sensación de frío que desaparece al llegar a los pies de la vía donde un esplendido sol nos hace entrar en calor rápidamente.

Para calentar nos metemos en Pagès Urbà por la entrada de la derecha 6a pero o por ser la primera vía o porque es dura Ozzy y yo no conseguimos sacarla. Zombi encadena Pagès Urbà 6c por su entrada directa pero los pasos son casi los mismos y no tengo mucha más suerte. Al final la probamos Ozzy y yo en Tope Rope y consigo encontrar una secuencia bastante aceptable y llego hasta la reunión.

Aparecen Marc e Ivan y después de charlar un poco nos ponemos otra vez en marcha.

Zombi encadena Mono Pestoso 6b+. Ozzy la prueba en Tope Rope pero una vez superados los pasos más duros se funde y no puede continuar. Es mi turno y aunque no muy convencido le meto y consigo encadenarla.

Vuelve a ser el turno de Zombi y encadena a vista, con algún paso extremo…muy extremo, El síndrome de Woltan 7a. Ya en Tope Rope Ozzy la prueba y no consigue superar un paso y yo después de colgarme y trampear un paso de una regleta asquerosa consigo llegar a la reunión.

Zombi encadena Chico Celoso 6b. Cuando llega a la reunión le pido que la desmonte y vuelvo a probar con Pagès Urbà 6c y superados los primeros pasos consigo encadenar la vía.

Marc e Ivan se despiden y nosotros nos vamos un poco a la derecha. Zombi encadena El vuelo del Dória 6a+. Ozzy la prueba en Tope Rope pero no consigue ver una presa escondida. Yo la encadeno pero la he encontrado dura y doy por finalizado el día de escalada.

Zombi, que no se cansa nunca, decide retirarse probando Solitude 6b+ pero aunque parezca curioso si que se cansa y tiene que colgarse para acabar la vía.

Después de esta vía el sol se ha escondido y empieza a refrescar rápidamente por lo que decidimos que ya ha llegado la hora de las cervecitas.
Gracias a todos los reequipadores por darnos la posibilidad de disfrutar de estas vías.

Foto: Placa Sibarit desde el camino.

10 comentarios:

PGB dijo...

Weis Salva!
Em va saber greu no venir, però m'ha tocat finde de sortir de nit, sopars...

Deu n'hi do com veu apretar eh?

Jo la Mono Pestoso la vaig trobar de 6b i la Chico Celoso de 6b+. El vuelo del Doria el trobo un 6a+ molt dur! Abans estava de 6b pero la van decotar Mohawk, K i altres...

Veu trobar molta gent? La Placa Sibarit és ideal per l'hivern, hi toca un solet de conya :)

Mohawk dijo...

Deu n'hi do, vau probar les més dures, eh!

Ens veiem diumenge!! ;)

zombi dijo...

Zarva tiu!!!!tenim ke continuar amb la lectura....el KI esta en el aire!!!!!!ens veiem al piri bou!!!!!!!
salut i roka!!!!

tinkpor dijo...

PGB ja tornarem a fer una altre visita.

A mi El Vuelo del Dória em va costar bastant ( no se si per algún pàs cabró o perque ja anava una mica petat)

Mohawk...i que vols que fessim si anavem amb el Zombi?

Ens veiem diumenge a la compe.


Zombi, tindré que repasar tot el llibre i a veure si amb una segona lectura li trec més profit.

Com sempre, gràcies per la pressió i els ànims!!

Ens veiem al plafó.

Anónimo dijo...

Felicitats Salva pels encadenaments. Aquestes vies són de passos fins i bloqueros.
La veritat és que està bé que aquesta zona torni a reviure. Almenys la feina feta ha servit per alguna cosa.

Ciao!!!

tinkpor dijo...

Moltes gràcies Ozzy i gràcies per la birra.

Podeu estar tots molt orgullosos de la feina feta amb el reequipament i veure com torna a escalar gent en un lloc que per el que dieu estava totalment oblidat.

Ens veiem diumenge.

PGB dijo...

Weno, tampoc estava tant oblidat. Jo hi havia trobat gent encara escalant amb els spits (com jo) i despenjant-se d'aquelles reunions precaries (quina por!!!) :P

Igualment, la feina feta ha estat impecable ;)

jclaramunt dijo...

Molta gent?? Els companys han fet molt bona feina, ha quedat un sector collonut!
La Pagés Urbà amb sortida 6a+ la vaig trobar molt canyera, tant com la Chico celoso.
Salut

tinkpor dijo...

Hola senyor claramunt. Chico Celoso no la vaig probar però realment la sortida 6a+ de Pagés Urbà...vaja tela. Per mi, o el 6a+ es més o el 6c es menys.

Fins ara

Mohawk dijo...

Hola gent!!

Doncs una de les coses que ens va fer reequipar el sector és que sempre hi havia gent, tot i l'estat d'algunes reunions...

De la Pagès Urbà, s'ha mantingut el grau que li va donar el seu aperturista, l'Amadeu, que tè fama de cotar fort. Potser quan més a la dreta entres més fàcil és. Si us he de dir la veritat no l'he fet mai així que és parlar per no callar, je,je,je :P

A tibar-li!