lunes, noviembre 26, 2007

25/11/2007 - Compe en el Plafó del Piri

Ayer celebramos la Compe de Bloc 2007 en el Plafó del Piri.
Creo que ha sido todo un éxito, con muy buenos bloques...muy duros, con gente muy fuerte...un gustazo ver como solucionan pasos, vamos, un día de fanatismo en casa.
No me gusta nada competir pero el formato de esta compe, si solo quieres pasar un buen rato apretando, es perfecto. Desde las doce hasta las seis de la tarde hemos tenido tiempo para encadenar libremente todos los bloques posibles y a partir de las seis han empezado las finales.
Felicidades a los organizadores!!
En breve podreis saber más y ver fotos, visitando los blogs del Plafó y de Nacho.
Los ganadores:
Chicos: 1º - Victor Esteller, 2º - Gerard Rull, 3º - Víctor Echezarra
Chicas: 1ª - Sara Aicart
1er Clasificado del Plafó del Piri: Santi Zapata
Después de las finales y el reparto de premios se hizo un sorteo de diversos regalos de los patrocinadores...y por una vez tuve...mucha suerte.
Ya lo sabeis, el año que viene no os perdaís la compe!!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

No vegis com vacilo amb la samarreta de competi.
Semblo un professional.

Ciao!!!

tinkpor dijo...

Senyor Ozzy, a mi la samarreta m'ha agradat molt.

A veure si el dissabte la gastem una miqueta que jo tambè tinc ganes d'ensenyar-la...la samarreta!!

Fins ara.

zombi dijo...

ei guarros!!!jajaja....encare amb surt fum de les llemas!!!!valla dia mes fanatik!!!!!fins Disabte,a la Moratona a per nous reptesssss!!!!!!!!!!!!
salut i roka!!!!

tinkpor dijo...

Ep Zombi, ja vas veure com estava jo ahir, que nomès vaig passar a petar la xerrada.

Ja tinc lo del dinar arreglat i puc sortir dissabte...a Moratona amb el permis d'en Jortx.

Ens veiem al Plafó!!

Jortx dijo...

Master!

A quina hora teniu pensat arribar demà?¿

Avui ha estat un matí molt raru (t'ho explico demà) i total, que he acabat passejant a Moretona mirant si veia algun pany de paret interessant, i quan marxem trobem una galeta al trencant amb els bombers i tot....

Aneu amb compte!!

tinkpor dijo...

Joooortx!!!

La hora d'arrivada ja tindries que coneixer-la.

Sortim a les 8, arrivem a les 9, bocata i birra a Moià fins les 10 i a les 10:30 ens estem possant els arnesos.

A veure si ens veiem demà que ja tinc ganes...i ademes ens has d'explicar aixó.

Fins ara