domingo, febrero 03, 2008

03/02/2008 - Savassona

Después de almorzar salgo con Nil, Jan y Zombi y justo cuando el reloj marca una nueva hora ya estamos aparcando en Savassona.

El día tiene muy mala pinta pero de momento parece que va a aguantar.

Decidimos quedarnos cerca del Roc del Fong. Calentamos un poco y probamos la Salida de La Madame pero aunque sacamos un paso más que la última vez, nos quedan muchos, muchos pegues para verle color y unos cuantos muchos más para sacarla.

Después probamos en un bloque que queda ala izquierda del Roc del Fong y pegue a pegue conseguimos solucionar, creo, que todas los bloques.

Llegan Roger y Santi, la cosa se anima y vamos a probar Morpheus 7c. Aparece David, un chaval que conocimos en Can Boquet, y un amigo suyo…creo que Hassan. Salen pasos pero nadie se la lleva. Roger saca un bloque de 6c que esta a la derecha de esta y cambiamos de sitio.

Saludamos a Ferran Guerrero y por fin puedo agradecerle lo de la guía personalmente. Está con unos amigos que prueban M. Alba y montamos el chiringuito a los pies del próximo proyecto, un 7a de pasos muy largos.

Le damos unos pegues y solo Santi, que ya la tenía, la consigue sacar. Paramos y comemos algo mientras el día se estropea por momentos y el viento incrementa la sensación de frío.

Yo decido retirarme y poco después Zombi, que ya esta petado por la machacada del sábado también prefiere dejarlo como proyecto para la próxima visita. Roger la consigue sacar y poco después ya estamos todos de acuerdo en que ha llegado la hora de las cervezas.

Nos despedimos de Ferran y sus amigos mientras Ramonet les está explicando como va la vía y nos vamos para el coche acompañados de una fina lluvia que empieza a caer.

Paramos en Tavèrnoles y animados pasamos de la cerveza a la cerveza con butifarra y patatas. Llega Ferran, saluda y charla un rato con nosotros y se va con unos amigos.

Acabados los manjares, la bebida y los cafés y como los guerrilleros Jan y Nil no dan tregua preferimos acabar el día y volvernos para casa.

Foto: Santi en el último bloque del día.

16 comentarios:

zombi dijo...

Savassona es fantastika!!!com sempre!!!i a seguir tibant,ke el fanatisme no para!!!!!!!!!
salut i roka!!!!!!!

Mingo dijo...

Ostia Salva que ràpid que ets penjant l'activitat.A veure si dimarts o dimecres penjo la meva. On està això de Savassona?
Ens veiem

tinkpor dijo...

Zombi com m'estàs fent tibar!!!!

Mingo si no ho faig així desprès no trobo mai el moment i fa molta mandra.

Savassona ho tens passat Vic, al cantó de Tavèrnoles anant en direcció al Pantà de Sau i el Parador de Turisme de Vic...desprès t'ho explico millor!!.

Ens veiem al Plafó!!

Unknown dijo...

hola guapo,
que gracia ver tu blog, ya que no te veo nunca en persona asi puedo seguir tus historias de escalada romanticas a traves de la red. jajajaja. un besazo fuerte .
Mª lu.

tinkpor dijo...

OSTIA!! que ilusióm Mª Luisa, esto si que es un regalo. Espero que te vaya la vida tan bien como la última vez que te vi.

Un superbeso!!

Unknown dijo...

jajajaja, si si, la verdad es que genial. Ya estoy hecha una mataronina que no veas.
cosasdellu@nireblog.com

Jortx dijo...

Ja era hora que descobríssiu l'altre punt fort de la zona: la teca :P

Si un dia voleu afartar-vos com cal, seguiu un trosset més la carretea i trobareu Fussimanya. Et garanteixo que si hi dineu, no sopareu!

Jo aquest capde no he parit l'ou per culpa dels carnavals, i el següent el mateix. A veure si puc escapr-me entre setmana...

tinkpor dijo...

Jortx, veig que encara trobes forats per escriure.

Era menjar sencill (el pressupost es baix) però molt bo i be de preu.

Potser dissabte pujem a Moratona d'una vegada però ja veig que no seràs persona...de totes formes t'enviaré el missatge.

Fins ara

tinkpor dijo...

Llu, he "flipao" ya soy un pilluli escaladaor!!

Muy bueno el blog, ya veo que si que van bien las cosas.

Esta noche pongo el link.

Un beso

jclaramunt dijo...

Tant tibar al bloc és normal que agafeu fam, sou de bona vida ja es veu!
De moment a mi se'm fa la boca aigua amb aquests rocs de Savassona, no puc trigar a venir!
Salut

Jortx dijo...

Ja t'avanço que aquest cap de setmana em serà impossible...

Si us atreviu a anar-hi sense mi (que déu us empari) ja et faré arribar alguna coseta perquè us orienteu amb les vies noves.

tinkpor dijo...

Josep, a veure si podem pujar tots junts un dia d'aquets i desprès de tibar fer un bon apat.

Ja tornarem a pujar i si no os baixeu a passar el dia per Can Boquet. Més endavant podriem fer una bona colla per anar a la X-Tone a veure l'ambientillo i els tibadors forts de veritat.

Jortx, ja veig que ens haurem d'esperar que s'acabin les festes per rescatar-te. Si pujem i encadeno la Sinequano ja t'avisaré per que la decoteu a les noves ressenyes.

Fins ara

Pekas dijo...

Vaja... lo "nostre " es impossible
:-)))))) a veure si ara que ja torno a estar "operatiu" ens veiem el porper cop que hi pujeu per aqui dalt... :-)))

tinkpor dijo...

Pekas, "que bueno que viniste" ara ja podrem tornar a gaudir de les teves petites meravelles.

Tornarem a Savassona, i espero no trigar massa. Ja t'avisaré.

Fins ara

kiku dijo...

Gracies per la visita al meu blog,no ens coneixem pero ja arribara el dia, veig que savassona us agrada molt.Ara he fet les samarretes de sava les pots veure a la meva botiga i t'animo a que et facis amb elles.Salut i bones tibades.

tinkpor dijo...

kiku, ja fa un temps que et visito però no havia fet comentaris.

Els teus videos son molt guapos. Al final podràs fer un mega montatge rollo Dosage.

Les samarretes, molt guapes. En Ferran ja ens la va ensenyar "la samarreta", el dissabte i no descarto pillar una la propera visita.

No ens coneixem però et vaig veure quan grababes al Ferran a la Half Past Rome mentre jo embobat mirant intentava que no s'emescapesin els nens.

Fins ara