domingo, octubre 11, 2009

10/10/2009 - Montsant

Toni en Purolític.

El sábado por la mañana paso a buscar a Ruben y en poco más de dos horas ya estamos en el refugio de Cornudella pidiendo unos bocatas para almorzar. Justo al servir las bebidas entran Toni y Marina. Almorzamos con calma y decidimos subir al Racó de Misa, en La Morera.

Después de un largo tramo de pista aparcamos los coches y empezamos la también larga aproximación a los pies de vía. Las paredes son alucinantes y las vías muy, muy largas, para lo que yo estoy acostumbrado.

Le pido a Ruben que me acompañe a hacer las vías más fáciles que encuentro en el sector mientras Toni y Marina se meten en Així de bé 6b+.

Ruben y yo encadenamos Marta V+ y Xavier V, que además de fáciles son cortas. Toni y Marina cambian los papeles de asegurador y escalador y nosotros pasamos a las vías de verdad. Intento montar Anar de bòlit 6c pero a media vía ya estoy totalmente derrotado y ni tan solo me veo con fuerzas para acabar de montarla.

En el turno de Ruben cambiamos de vía con los otros dos. Ruben encadena Així de Bé y Toni se lleva Anar de bòlit. Al bajar Marina prueba Anar de bòlit y yo me meto en Tope Rope en Així de bé. Llego a la reunión muy, muy justito. Me duelen los pies, los gemelos, las manos y casi todas las otras partes del cuerpo pero estoy contento, he conseguido hacer la vía sin parones y poco a poco noto que la máquina vuelve a coger ritmo.

Nos movemos un poco a la derecha y mientras Toni se mete en Purolític 7a, yo pruebo el 7a que queda a su derecha. La vía no se ve demasiado complicada pero de momento ni tengo la fuerza ni el coco suficiente como para hacer algo de probecho y después de unas tres chapas me bajo sin atreverme a hacer un paso...que además era fácil. Toni encadena Purolític pero falla en un paso de la Extensión que la deja en 7a+. Ruben encadena el 7a que yo habia empezado a montar y poco después tambien se lleva Purolític mientras Toni encadena el 7a de la derecha y Marina llega a la reunión, en Tope Rope con un solo reposo.

Bastante rebentados, damos la sesión por finalizada y nos bajamos otra vez hasta el refugio de Cornudella para hidratarnos con unas cervecitas.

Acabadas las cervezas, otra vez al coche y hasta Reus donde subimos a casa de Marina. Otra cervecita mientras Toni y Marina se duchan y nos vamos a cenar con la colla de Marina a Vilaplana, donde hay fiesta mayor. El domingo Marina y el resto de la colla tiene Castells.

Cenamos poco. Después tomamos algún cubatilla y cuando la gente ya empieza a levantarse, Ruben y yo nos despedimos del resto de la gente que seguirán la fiesta, supongo que toda la noche, y nos vamos a dormir.

Cogemos la furgo y nos vamos hasta Arbolí. Al llegar, aparcamos en el parking de la entrada del pueblo y después de preparar la cama, de la meadita y de beber un poco de agua en la fuente nos quedamos dormidos casi enseguida.

8 comentarios:

jclaramunt dijo...

Sessió complerta eh!! Bon esmorzar, escalada, birretes i fistuqui! Estàs fet un garsa!!
Salut company!

Pietro dijo...

Eiii company, jo hi vaig estar ahir al Racó. Llargues i mantingudes les vies eee! allò per tu deu ser gairebé bigwall jejeje! Però jo ho trobo un sector al·lucinant, potser el millor de Catalunya. De les "no fàcils" la més assequible és el 6b que comença dalt del pedestal (al costat d'un arbret on en comencen 4 de juntes). És un viot de 32 metres sense cap pas dur i amb una col·lecció increible de forats!

Gemma dijo...

Je je je... tots cap al Montsant!
Jo també vaig ser-hi ahir amb en Pietro i coincideixo totalment amb vosaltres, és un dels millors racons que conec!
M'apunto les Purolític i Extensión per la propera visita, deuen ser molt semblants al Bufa, un 7a que hi ha una mica a l'esquerra i que és una peaso via impressionant, d'aquelles que només encadenes si tens coco per aguantar... Via de continuitat amb un pas dur al final, quan els braços estan inflats a tope i ja no pots més... Quina satisfacció arribar a la cadena!

salva dijo...

Salut Josep...d'aixó es tracta no? i si ademès pogues escalar be ja seria la ostia!!

Pietro, molt bones. Big Wall? eren més llarges que aixó...de fet em va sapiguer greu deixar-me l'hamaca jejeje. Si que son llarges, i... ni tinc la força ni el coco per aguantar-les...però quines vies més bones!!!! ojala pogui tornar a repetir d'aquí a poc

Gemma, un altre lloc que m'enamora. La Purolític ni la vaig probar, massa per mi, però em comentaven els altres que es molt bona però un pèl més dura que el 7a de la seva dreta.

A veure si aprenc a escalar vies d'aquestes.

Fins ara

Aleix dijo...

Bona vida Salva!! Aprofíta-la ;))

Que més es pot demanar: la millor roca, bona companyia i una mica de festeta. Catalunya I miss you!

Jortx dijo...

Caram Salva, aquest és l'últim sector friki on et buscaria............... encara que és un sectoràs i s'hi ha d'anar!

Si se us gira la petaca i veniu pels racons modestos de la comarca aviseu, ja ho sabeu!

Mingo dijo...

Salva dia complert. Vinga a veure si entrenem més, be ho dic per mi, però els pocs dies que he anat tampoc t'he vist, serà que no coincidim. Vinga ens veiem, però de veritat

salva dijo...

Aleix, no se que fàs tant lluny tenin un pais com el que tenim.

Jortx!!! quan de temps. Esteu equivocats...a mi m'agrada aixó, no s'em dona gens be però m'agrada molt.
Segur que si anem per allà tindràs un missatge.

Ens veiem a les Jornades del Kaos!!

Mingo, nomès puc entrenar una setmana si i l'altre no...coses de la separació.

A veure si ens veiem!!

Fins ara