domingo, abril 08, 2007

07/04/2007 - Montgrony

Después de unos días de lluvia parece que la cosa mejora y aprovechamos para hacer una escapada.

Con Gordo, Zombi y Roger cambiamos, a última hora, los planes de ir a la Desdentegada por una visita a Montgrony por donde ya hace más de dos años que no escalábamos.

Tomamos un café en el bar y hacia las paredes. Hemos quedado en la Pared de Malpàs con algunos de los del Plafó del Piri que han vuelto de Tarragona por mal tiempo, los otros siguen por Rodellar.

Todavía hace demasiado frío y preferimos acercarnos a la Pared de Sant Pere a buscar vías más fáciles. Nos encontramos con Ferran Guerrero que hoy ha cambiado el crashpad por la cuerda y vamos hacia la derecha. Las reseñas que llevamos no ayudan mucho y la mitad de las vías no acaban de cuadrar. Gordo y yo empezamos con Xavi Metal V y Zombi y Roger se pelean con una vía a nuestra derecha que debe ser un 6b+. Con Gordo vamos un poco a la izquierda y encadenamos otra vía que se correspondería con Mèxic 6b pero que no creemos ni que sea 6a.

Dejamos a Roger y a Zombi y nos vamos más a la izquierda. Yo me quiero reencontrar con una vía, La costa del sol 6a+, una vía que más de una vez intenté de segundo sin éxito y me decía que nunca sería capaz de abrir. La monta Gordo y la encadeno al primer pegue, felicidad para todo el día. Nos encontramos con Toni, Santi, Laura, Vane, Jordi, Estel …, llegan Roger y Zombi y nos vamos al sector de las 1001 Nits.

La guía sigue sin cuadrar, a Star Girls le falta la segunda chapa y Qui farà el primer pas no existe?. Gordo y yo encadenamos Ali-Baba 6a mientras Roger y Zombi encadenan Aladino 6b+. Llegan Toni y Santi y nos vamos todos al Malpàs.

Santi, Zombi y Roger encadenan Pitopausia 6b mientras Toni monta La Castanyada 7b+. Yo tiro por lo fácil y encadeno Regan Plega 6a+. Con Gordo recogemos los bártulos y nos vamos a por una cerveza mientras dejamos a Toni peleándose con La Castanyada. Cuando bajan Zombi y Roger se puede ver en sus caras. Ellos dos y Santi han conseguido encadenar Ginestret 6c.
Foto: Toni luchando en La Castanyada.

8 comentarios:

zombi dijo...

Quina escola mes maka!!!!!
el disabte podriam tornari.....en comtes de anar a Montbru....que et sembla???ens veiem al piri i ho parlem.
SALUT Y ROKA!!!!!

Jortx dijo...

Aixo que dius de les 1001 nits tambe m'hi vaig trobar jo.

Si no hi haguessin els noms a peu de via, la guia (i altres croquis que he trobat) quadrarien a la perfeccio, aixi que jo vaig arriba a la conclusio que els noms a peu de via estan equivocats....

Star Girls seria la que no té la xapa, després qui farà el primer pas?, que se'n va a la dreta i després un 6a que no recordo com es diu, però que em va costar com la via del costat, que li donen 6b+...

Mes val no menjar-nos-hi massa l'olla i dedicar-nos a allò que mola de veritat: ESCALAR!

tinkpor dijo...

Zombi, recorda que el cap de setmana tinc nens però per mi podem repetir a Montgrony.

Ho parlem al plafó.

Jortx a mi la que queda a la dreta de la Star Girls, Ali-Baba 6a m'ha costat molt però lo del grau encara no ho tinc molt clar com per anar opinant. De totes formes ja tens raó, al final es tracta de escalar i passar el dia.

Si vols i pujem dissabte et truco o t'envio un correo.

Bona nit.

PGB dijo...

Molt guapo Montgrony!
Això si, per disfrutar-ho com déu mana... m'he de posar fort!!!

Pekas dijo...

El Montgrony es brutal...!!!!

Lo de les vies Aladino i companyia... em sembla que li passa a tot Deu... Hi ha una vía de 5c que ja no existeix... i alguna de les altres es força dura... :-(( peró bueno... lo ya dicho... lo important es escalar... ( i que no et plogui.. :-))))

tinkpor dijo...

Hola pekas, vaig intentar trobar-te per dir-te, si estaves per aquí, a veure si et volies pujar però no tens correo en el blog i a part acabo de llegir una historia de pirates.

Pekas dijo...

Hola company... ja em vaig donar comte ahir que no sortia el meu meil en el blog... ja está solucionat... :-)))))

Graçies per "pensar" en mi... :-))
Un altre día fijo que ens trobem... :-))))

tinkpor dijo...

Pues ara ho tindré més fàcil per si et vull trobar.

Moltes gràcies!!