sábado, octubre 25, 2008

25/10/2008 - Grau dels Matxos

Aleix en Arrels.

Salimos de casa, Aleix, Zombi y yo. Me despierto totalmente empanado y en dos ocasiones me confundo de dirección y en una de ellas, al rectificar, casi atropello a un padre con su hija. Superado el susto y un poco más centrado ya consigo hacer llegar el coche hasta Centelles. Paramos a almorzar en el Ateneu. Después del ritual bocatacocacolacafé volvemos al coche y casi sin perdernos, gracias a la explicación del camino que llevamos, conseguimos llegar al parking.

En pocos minutos empezamos a encontrar vías y no nos cuadra nada con lo que llevamos apuntado. Han aparecido muchas vías nuevas y hay algunas que todavía parecen no acabadas. Un poco más adelante, a pie de vía, encontramos una carpeta de plástico donde están las reseñas apuntadas. Muchas gracias a quien las ha dejado y por supuesto muchas gracias a los equipadores por el trabajo que se están currando para que otros disfrutemos.

Para calentar Aleix se mete en Saligarda 6c pero después de tanto tiempo parado le falta rodaje y se acaba colgando para acabarla. Como no hay manera de convencerlos para hacer algo más fácil me meto en Saligarda y cuando empieza lo difícil me tengo que colgar en un par de ocasiones antes de desistir y bajarme sin acabar la vía.

Al bajar oigo que alguien se queja de mis quejas. Aparecen Ruben, Santi y Toni que iban camino de Montgrony y el destino los ha dejado aquí. Aseguro a Zombi que se mete en Cingles 7a mientras Aleix intenta Arrels 6c+ y Toni encadena Saligarda. Cambio de parejas. Aleix se sigue peleando con Arrels, Ruben que ha llegado con muletas se mete en Tope Rope en Saligarda y yo pruebo…sin muchas esperanzas, Cingles. A la altura del primer bombo me doy por rendido y acabo mi día de escalada. Aleix también se rinde y deja la vía sin acabar.

Toni encadena al segundo pegue Salinkarda 7b. Zombi encadena también al segundo pegue, Cingles. Aleix y yo ya preparamos todo para irnos al bar pero Zombi nos engaña para esperarnos un momento y se mete en Trapella 7c mientras Toni encadena Cingles. Zombi no la encadena pero se queda muy cerca.

Santi se mete en Trapella y también ha estado a punto de llevársela. Dejamos a Toni y a Santi y nos bajamos otra vez al Ateneu de Centelles a por unas rondas de cerveza y un bocata. Más tarde llegan Toni y Santi y después de otra ronda de cerveza más nos volvemos para casa.

12 comentarios:

zombi dijo...

ey...bocatacocacolacafe!!!jajaaj....una escola molt maca i curiosa...farem mes visitas!!!!
salut i roka!!!!!!

Anónimo dijo...

Molt bé!
Veu aconseguir arribar amb les explicacions Mohawk.
Estic que no em puc moure després del divendres a la Moretona i ahir a Savassona.

Ciao!!!

Anónimo dijo...

un bon lloc i tant, hi vaig estar fa poc, però plovia!
Eps, si també esteu pel facebook passeu-vos per aquí:

Escaladors de Girona

Jordi

Mingo dijo...

Salva, aquesta canalla està molt forta, mira que escalfar amb un 6c.

salva dijo...

Zombi, hem de tornar aviat...però em deixeu calentar en alguna via més assequible.

Ozzy, gairabé arribem a la primera. El diumenge volia anar a Can Boquet però al final vaig fer el perro. A veure si per el proper diumenge quedem per allà.

Anònim jo no havia estat mai però es mereix més visites...i apart encara estan fent vies.

Mingo, es lo dolent d'anar a escalar amb els forts. Ells calenten amb vies que per mi son un repte.

Fins ara

Jortx dijo...

Ai Salva!

El problema no és que escalfis en 6c; que jo t'he vist fent coses pitjors.

Suposo que (com a mi) entre la roca peculiar i l'alçada de les vies, el Grau dels Matxos fa que el cocu no vagi del tot fi!

Canya a les debilitats (i el pròxim dia escalfa als genials diedres de 6b =P)!!!

salva dijo...

Jortx!! el proper dia si que probaré aquests diedres. de fet a les dos vies vaig punxar més per coco que per altre cosa. Escalada rara i amb algún pas raro però que hem va agradar força...Tornarem!!

Fins ara

Aleix dijo...

Va estar bé el Dissabte ;))

un estudiante

Aleix dijo...

Va estar bé el Dissabte ;))

un estudiante

Aleix dijo...

Gràcies per la foto Salva!! Els ànims ajuden... però fins d'aquí un temps no tornaré a escalar "en serio". Ce la vide!
Ara toca MEF a la UB... que també m'ho estic passant de conya.

Pekas dijo...

El Grau dels matxos... amb aquest nom.. ja se sap... :-))))

els cagamandurries com jo no ens apropem massa... :-))))

salva dijo...

Pekas, segur que trobes vies guapes i apart no et deu quedar massa lluny de casa. Val la pena ni que sigui una visita.

Jo soc un altre cagamandurries que passejava a peu de via dient: aquesta sembla molt dura, en aquesta allunyen les xapes i em farà por, aquesta no te bona pinta...però vaig disfrutar.

Si tornem i t'animes t'aviso.

Fins ara